Yaratıcılık Festivali Ödülü İTÜ’lünün
25. Kristal Elma Yaratıcılık Festivali'nde genç reklamcılar için düzenlenen Future 25 yarışmasında İTÜ Gemi İnşaatı ve Gemi Makineleri Mühendisliği 2013 mezunu Nuri Gülver birinci oldu.
Türkiye’nin önde gelen üniversitelerinin reklamcılık bölümü öğrencilerini geride bırakarak birinci olan Nuri Gülver, bir telefon operatörünün akıllı telefon ve mobil internet paketlerinin satışını arttırmaya yönelik hazırladığı kampanya sunumu ile Fransa'da düzenlenen 61. Cannes Lions Yaratıcılık Festivali'ne gitmeye hak kazandı.
Gülver konuyla ilgili, “Bu olayın okulumuzun çok yönlülüğünü ve başarısını göstermek için iyi bir örnek olduğunu düşünüyorum. Başta bana her zaman bir gemiden daha fazlasını inşa etmeyi öğreten fakülte hocalarım olmak üzere, mezunu olmaktan gurur duyduğum Teknik Üniversite'nin bütün hocalarına teşekkür ederim.” dedi.
Bu yıl, BBDO New York Yönetici Kreatif Direktörü Toygar Bazarkaya, gnçtrkcll Marka Müdürü Melis Keşan, Idea Bakery Kurucusu Serfi Altun, Youthmedia Kurucusu Emrah Kaya, Alametifarika Kreatif Direktörü Emrah Karpuzcu, Leo Burnett İstanbul Kreatif Direktörü Oktar Akın, TBWA Kreatif Direktörü Emre Kaplan ve Rabarba Kreatif Direktörü Pemra Ataç'ın juri üyesi olduğu “Future 25” genç reklamcılar için Türkiye’nin en prestijli ödülü olarak değerlendiriliyor.
|